13.10.22

Koralkovana kocicka

 Zdravicko. :)

Tak jsem byla nakazena novou zalibou a to je koralkovani. .) Koupila jsem si na Amazonu pokud mozno co nejlevnejsi koralky, abych neutratila moc penez a zjistila zda me to bavi. Snazila jsem se vyresit, jak udelat privesky a naramky bez toho aniz bych musela koupit koralkovaci stav. Tak jsem se naucila brick/square stitch (nemam tuseni, jak se to v cestine jmenuje). A od stredy se s tim param. :D Ocumuju jeste Aliexpress, abych si nakoupila koralky a doplnky ke koralkum, abych z nich mohla udelat ve vysledku naramky nebo privesky. 


Bohuzel ta sada z Amazonu nemela cernou nebo hnedou, tak jsem musela trochu improvizovat.


Kocicka

5 komentářů:

  1. Vypadá to zajímavě. Tímhle tvořením by se daly vyřešit dárky v Vánocům pro mnohé lidi. Ale já bych na to neměla asi tu trpělivost.

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně na mě dýchla táborová nostalgie :-) Stav ještě někde mám, kupovaný a trochu nešikovný (nebo, pravděpodobněji, s ním nedovedu zacházet :-D), ale nepropadla jsem tomu tolik jako třeba náramkům přátelství. Na korálcích bylo super, že jak se to člověk naučil, dokázal už udělat jakýkoli vzor, v tom byly bavlnky výrazně horší :-D
    Mám je ale pořád v merku a ve frontě. Dlouhé frontě...

    Square stitch vím, že existuje, mamka ho měla v nějakém starém návodu, ale nikdy jsem ho nezkoušela, přišel mi snazší peyote :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Raja, vselicos se da vytvorit. Nemusi to byt nutne jen koralky. :) Mala treba rada obdarovava lidi vselijakymi vecmi, co se daji vytvorit. Naposledy vytvarela sama pani ucitelce na rozloucenou veci z modelovaci hmoty, ktera se zapekla a dali jsme to na hacky at si to nekam zapichne. :) Mas dobry smer delat nejaky domaci alba s tim junk journalem, kde musis hledat veci a lepit to k sobe. .)

    Alisa, jop, je to navrat k detstvi. :D Jako mladsi jsem nekoralkovala, ale za to jsem pletla z bavlnek jen se ze me kourilo. :) Peyote jsem zkousela, stravila jsem nad tim hodinu a myslela jsem, ze koralky poleti oknem. Takovou trpelivost jsem nemela u toho stehu. :D

    Lan, dekuju. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný den, to vypadá moc dobře. Tak ať se daří v tvorbě.

    OdpovědětVymazat