11.04.20

Jaro je tu!

Jedno z mých oblíbených obdobi kdy ve Skotsku přestává pršet a je venku teplo na mikinu. Nafotila jsem pár fotek květin, když jsem šla z noční domů.



7 komentářů:

  1. Koukám, že jste oproti nám v Čechách trošku pozadu s kvetením, krokusy už mám dávno odkvetlé, začínají kvést tulipány a narcisky, díky teplu taky strašně rychle odkvétají. Ta kamélie roste jen tak někde venku u plotu? To mne hodně překvapilo. Byla jsem v loni v březnu na výstavě v Zuschendorfu, tam je měli ve velkých sklenících a byla to nádhera. Právě proto mne překvapuje že kvete takhle i venku... jinak budu ráda když se do výzvy připojíš, a u tebe to asi nebude složité, maluješ, fotíš to jsou samo o sobě velké radosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tulipány a narcisky taky kvetou co jsem se dívala po cestě do práce. Ty tu už na mě koukaj taky měsíc. :) Ano, narcisky a krokus na mě takhle koukali před železným plotem u komunitni zahrady která je zatím pustá.
      Čím jsem starší, tím objevují více krásu květin. Bohužel z většiny nemám tušení jak se jmenují. Po cestě vidavam keř, který má hezky červený květy. Strašně mě fascinuje, ale nemám tušení jak se jmenuje. :D priste ho vyfotím. :)

      Děkuju. ^^

      Vymazat
  2. Ooo, narcisy sú jedným z mojich troch obľúbených kvetov. Krása.

    OdpovědětVymazat