07.04.24

Kočka hrající PS5

 Zdravíčko!

Přináším další namalovaný obrázek. Tentokrát kočičky, která hraje na PS5. Brouzdala jsem po FB a tam na mě v něčí konverzaci vykoukla tato kočička. Zeptala jsem se, jestli jí můžu namalovat a dostala jsem zelenou. 

Stále bojuju s bílým kožíškem. Nikdy nevím jak ho mám pořádně udělat, aby barvy moc nesplývaly.

Upřímně po měsíci malování a patlání kvaše jsem to vzdala. Snažila jsem se vylepšit malbu, jak jsem mohla. Rozhodně nelituju, že jsem zkusila nakreslit znova bílý kožich, s kterým hodně bojuju. Alespoň mi to dalo hodně praxe, kterou jsem potřebovala. Představovala jsem si kožíšek světlejší a líp udělané některé věci na obrázku, ale něco mi říka, že to mám nechat být a zkusit něco jiného zase. Třeba další malba bude lepší s bílým stvořením/věcí.


Můj proces malování:

Vždycky si prvně udělám skicu buď ručně od oka nebo si hodím do obrázku a na papír mřížku a potom to nakreslím. Jakmile jsem hotová tak čáry, co nechci v malbě, vygumuju. Natřu libovolným podkladem, aby to mělo i trochu jiný rozměr. Pro tento jsem volila žlutý.


A tady je pokračování toho, jak s kvašem bojuju. Snažím se udělat kožíšek tak aby byl vidět a jestě k tomu bojuju s gaučem, který měl jít od tmavě po světlejší, ale moc se mi to nedaří.



2 komentáře: