16.03.22

Vyrezavani do skla

 Zdravicko,

tento rok jsem nacala nove hobby. Zatim me to dost bavi. 




10 komentářů:

  1. Pěkné tvoření, jde vidět, žee tě to vážně baví :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak jsi na blog vložila TopList? 🤔 mě to nejde najít. 🥺

    OdpovědětVymazat
  3. Wangji, napíšu ti zítra nebo v pondělí návod. Podle toho jak budu mrtvá z prace. .)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to nevím kam, já ho nenašel. https://lgbt-fanfikce-povidky.blogspot.com/2022/05/vase-vzkazy.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  5. To užnjsem dělal, ale kam mám vložit ten kód na stránku? Na bloggeru?

    OdpovědětVymazat
  6. Tak už jsem to taky dělal, ale nechce se mi to tam zobrazit. Mě se vždy zobrazí jen ten název jinak nic. 🤔🥺🥺🥺

    OdpovědětVymazat
  7. Jo nastavil. Já vše dělám z mobilu, nemám několik let počítač

    OdpovědětVymazat