02.02.21

Jeste stale ziju! :)

 Zdravicko,

ozyvam se, ze stale ziju, ackoliv jsem tu moc nepobyvala. :)  Mela jsem hodne prace skrze pandemii a malo kdy jsem byla doma, a kdyz uz jsem byla doma, tak jsem delala jiny veci nez litani okolo blogu.V listopadu se mi povedlo pri kleknuti si natahnout sval, doktorka mi zatrhla cviceni a byla jsem nucena zpomalit svuj zivot a poohlednout se po i jinych vecech nez je jen prace. Dalo by se rici, ze to byl pro me budicek, ze zivot neni jen o praci. Pomalicku cvicim posilujici svaly okolo kolena, aby me to aspon nebolelo. Nastvalo me to, protoze jsem mela uz vysledky po trech tydnech cviceni.

Hodne jsem cetla, nafotila a take jsem zacala kurzy s grafikou a blenderem (3D program), tak si urcite pro vas neco take nachystam. Stale kreslim, i kdyz ne uz tolik jako predtim. Sem tam si vyfotim neco venku pokud me neco zaujme.

Žádné komentáře:

Okomentovat