23.02.21

Domaci ukol dum a dvere

Zdravicko,
prinasim dalsi clanek o 3D. :)
 

Blender, dum

S domeckem jsem se chvili taky patlala, delala jsem ukol do kurzu, kdy nam rekli, ze mame vytahat steny/kraje/body. Mam v planu ho dodelat vic, jakmile se toho i vice naucim. Nevedela jsem jak vyriznout dvere, tak jsem to nechala hodne jednoduche. Vsechno je to jen o vytahovani sten ze zakladniho tvaru. :)

 

Dvere

Vcera jsem zjistila, jak moc mi nejdou dvere vymodelovat. Ke konci, kdy jsem delala drazky, jsem zjistila, ze to timto zpusobem nepujde a ze prvne musim udelat drazky, a pak teprve rezat do dveri ten sikmy tvar jinak me to nepusti udelat vice gemetrie do dveri. Tak jsem radeji program zavrela jinak by muj PC skoncil vyhozenej z okna i se stolem (PC i stul nakonec prezil :]). Dneska to vymodeluji znova a snad ten ukol dodelam na otevirani dveri. :D

Žádné komentáře:

Okomentovat